Heb je een klacht?

De hulpverleners van Lijn5 zetten zich elke dag in om jou zo goed mogelijk te begeleiden. Toch kan het zijn dat je ergens ontevreden over bent. Hier mag je dan natuurlijk iets over zeggen.

In het document Rechten en Plichten Lijn5 en het Klachtenformulier cliënten staat stap voor stap uitgelegd wat je kunt doen als je ontevreden bent over je behandeling of over iets anders bij Lijn5.
Hier vind je het klachtenformulier
Hier vind je het stappenplan

Misschien vind je het indienen van een klacht ingewikkeld of je ziet er tegenop. Toch vinden wij het belangrijk dat je ons vertelt wat je onvrede is of waar je over wilt klagen. Je kunt hulp vragen om je klacht in te dienen bij het Advies- en Klachtenbureau Jeugdzorg (AKJ). De vertrouwenspersonen van het AKJ kunnen ondersteunen bij vragen en klachten in de jeugdzorg. 
Meer informatie vind je op www.akj.nl.