• Corporate folder Lijn5 PDF | 1,25 MB

    Lijn5 heeft een jarenlange ervaring en expertise in de diagnostiek en de behandeling van complex probleemgedrag bij kinderen, jongeren en jongvolwassenen met én zonder licht verstandelijke beperking. In deze folder staat informatie over onze organisatie en werkwijze.

    Downloaden
  • Behandelwijzer Lijn5 in de regio Alkmaar, Kop Noord-Holland en West-Friesland PDF | 549,30 KB

    De behandelwijzer geeft een overzicht van de verschillende behandelingvormen en interventies die Lijn5 biedt in de regio Alkmaar, Kop Noord-Holland en West-Friesland.

    Downloaden
  • Behandelwijzer Lijn5 in de regio Kennemerland PDF | 549,01 KB

    De behandelwijzer geeft een overzicht van de verschillende behandelingvormen en interventies die Lijn5 biedt in de regio Kennemerland.

    Downloaden
  • Behandelwijzer Lijn5 in de regio Amsterdam PDF | 1,06 MB

    De behandelwijzer geeft een overzicht van de verschillende behandelingvormen en interventies die Lijn5 biedt in de regio Amsterdam.

    Downloaden
  • Behandelwijzer Lijn5 in Utrecht PDF | 589,20 KB

    De behandelwijzer geeft een overzicht van de verschillende behandelingvormen en interventies die Lijn5 biedt in de provincie Utrecht.

    Downloaden
  • Behandelwijzer Lijn5 in de regio Apeldoorn PDF | 1,61 MB

    De behandelwijzer geeft een overzicht van de verschillende behandelingvormen en interventies die Lijn5 biedt in de regio Apeldoorn.

    Downloaden
  • Rechten en Plichten Lijn5 PDF | 206,13 KB

    Iedere jongere die bij Lijn5 in behandeling is, heeft rechten én plichten. Je hebt bijvoorbeeld recht op privacy en het recht om een klacht in te dienen als je ergens niet helemaal tevreden mee bent. In dit document lees je wat jouw rechten en plichten zijn.

    Downloaden
  • Klachtenformulier cliënten Lijn5 Word | 45,50 KB

    Als je bij Lijn5 komt, krijg je dit klachtenformulier. Je kunt dit formulier gebruiken als je ontevreden bent over je behandeling of over iets anders binnen Lijn5. In het formulier staat stap voor stap uitgelegd wat je kunt doen als je een klacht hebt.

    Downloaden
  • Rechten en Plichten Lijn5 - Turks PDF | 166,41 KB

    Downloaden
  • Klachtenformulier cliënten Lijn5 - Turks PDF | 43,60 KB

    Downloaden
  • Rechten en Plichten Lijn5 - Marokkaans PDF | 193,52 KB

    Downloaden
  • Klachtenformulier cliënten Lijn5 - Marokkaans PDF | 68,26 KB

    Downloaden
  • Folder Vertrouwenspersoon AKJ - jongeren PDF | 550,76 KB

    De vertrouwenspersoon is er speciaal voor jou. Hij of zij werkt bij het Advies- en Klachtenbureau Jeugdzorg, kortweg het AKJ. Dat is een onafhankelijke stichting, dus de vertrouwenspersoon is niet in dienst bij Lijn5.

    Downloaden
  • Folder Cliëntondersteuning Wlz PDF | 296,95 KB

    Alle mensen die recht hebben op langdurige zorg (met een Wlz-indicatie) kunnen hulp krijgen van een cliëntondersteuner. Hij of zij ondersteunt u of uw naaste met al uw vragen rondom het regelen en de uitvoering van zorg.

    Downloaden
  • Jaarverslag Cliëntenraad Lijn5 - 2014 PDF | 77,31 KB

    Het jaarverslag 2014 van de Cliëntenraad van Lijn5 gaat nagenoeg helemaal over de ontwikkeling van de transitie van de jeugdzorg van provincie/rijk naar gemeentes.

    Downloaden