Klachten

Wij doen ons uiterste best om alle kinderen, jongeren en gezinnen zo goed als mogelijk te helpen. Toch kan het zijn dat jij en je ouders niet tevreden zijn met de hulp van Lijn5. Wij willen dat altijd graag weten.

Heb je zelf hulp gehad of bent u een ouder, pleegouder, verzorger, stiefouder of wettelijk vertegenwoordiger? Iedereen die betrokken is bij Lijn5, kan een klacht of opmerking indienen.

Bent u een ouder of verzorger en wilt u meer informatie? Ga dan naar: Pagina klachtrecht ouders.
Ben je een jongere en wil je meer informatie? Ga dan naar: Pagina klachtrecht jongeren.

Wilt u na lezing van deze pagina nog meer informatie over het indienen van een klacht?

Klik hier voor informatie over de centrale klachtencommissie van Stichting de Opbouw.
Klik hier voor informatie over de landelijke geschillencommissie.
Klik hier voor informatie over het verschil tussen klachtrecht en tuchtrecht.

Meer informatie nodig? Mail de klachtenfunctionaris via: ikhebeenklacht@ln5.nl